Kako ostvariti korist od upisa sajta u besplatne direktorijume

Kako bi imali više koristi od vaše prezentacije sajta na na nekom direktorijumu, kad to kažem misli se na broj poseta koje bi ste mogli ostvariti sa tog direktorijuma. U kratkim crtama predložićemo vam par saveta koji vam mogu pomoći u tome da ostvarite maksimalne rezultate od ovakvog vida promocije.

Dužina i kvalitet opisa sajta za direktorijum

Prva i najbitnija stvar kad su veb prezentacije u pitanju je Sadržaj, u prevodu što više teksta. Često ljudi u svojim opisima koriste jednu rečenicu sa šturo nabacanim rečima o svom sajtu, rezultati toga su gotovo nikakvi. Zato ne štedite svoju maštu i opišite svoj sajt sa što više relevantog teksta, ne onog besmislenog teksta koji odvraća posetioca koji taj tekst čita već kvalitetan sadržaj skladan tematici vašeg sajta. Postoji izreka da bi ste uspeli dajte drugima ono što žele. Zato se potrudite i saznajte šta ljudi žele u domenu onoga čime se vaš sajt bavi i ponudite im baš to.
Dužina opisa u suštini nemora biti roman u nastavcima ali se trudite da uvek imate vise od 160 karaktera u kratkim opisima i minimalno 300 karaktera u dužim opisima. Title ili ti naslov sajta koji upisujete u neki direktorijum poželjno je da bude izmedju 50 i 60 karaktera.

Uvek Orginalan tekst nikad Copy-Past

Važna stvar je da pri svakom upisu sajta u neki drugi direktorijum koristite drugačije opise jer copy-paste procedura jeste najlakši način ali ne i najpodobniji jer će takav vaš način prezentovanja pretraživači u najmanju ruku okarakterisati kao nekvalitetan sadržaj a samim tim i vaše upise nisko rangirati u svojim pretragama.
Nemojte koristiti identičan tekst prilikom popunjavanja polja za kratke i duge opise jer kao i u prethodnom primeru unikatan sadržaj je najpoželjniji, zato ne štedite reči budite kreativni koliko god se može.

Gadjaj ključne reči

"Gadjajte ključne reči" odnosno u zavisnosti od tematike sajta u svojim opisima koristite ono što bi moglo zanimati vaše posetioce, možda potencionalne kupce. Konkurencija ključnih reči je različita za različite tematike. Primera radi ako otkucate u google pretraživaču Promocija spisak indeksiranih stranica za tu ključnu reč biće preko 2 miliona, ako pretražite Promocija Sajta videcete da je broj rezultata pretrage nesto iznad 1,2 miliona. Ako još bliže definišete pojam ključne reči, recimo na Besplatna Promocija Sajta onda će te videti da se broj indeksiranih strana sveo na nešto iznad 380 hiljada. Dakle zaključak je jasan što jasnije definišite svoje ključne reči. Ako prodajete nešto i mislite da imate dobru cenu uvek je navedite jer je posetioci često unose to kao parametar, ili lokaciju ukoliko je ona jedna od faktora koje bi posetioce zanimala. Različiti su aspekti skladni različitim tematikama pronadjite svoje idealno rešenje. Ali važna napomena ne treba preterivati jer će pretraživači bojkotovati preoptimizovanost sajta!!

Ne izostavljaj tagove

Ukoliko postoje polja u koja možete upisivati tagove. Nemojte ih izostavljati u njih upisujte dobro definisane ključne reči. Jer često pretraživači indeksiraju stranicu po tagu u direktorijumima.

Koristi Html uvek kad se može na pametan način

Koristite sličice jer nije uzalud rečeno da slika često znači više od hiljadu reči, ukoliko imate mogućnost korišcenja html-a koristite alt tagove u svojim slicicama. Takodje ukoliko imate mogućnost korišćenja HTML-a svoje ključne reči nije loše ukviriti <strong></strong> (bold text) a njihove dodatne opise sa <em></em> (italik iskošeni tekst). Takodje nije lose svoje opise podeliti u celine koje se mogu razgraničiti heading tagovima. Ne treba zloupotrebljavati html za dodavanje url tagova jer za to postoje jasno definisana polja u formi za upis na svakom direktorijumu

0 comments :

Post a Comment