Optimizacija Stranica

SEO - Search Engine Optimization ili ti na naški Optimizacija Sajta Za Pretraživače. Elem biznis koji danas na webu okreće tone i tone love a kako i nebi kada 90% svih poseta na jednom sajtu dolazi upravo sa tražilica, a svi mi znamo da koliko je sajt posećen toliko vredi kako u sadržaju tako i u prihodu koji ostvaruje dakle SEO je majka uspeha ne zaboravite to. Šta su to pretraživači, kako funkcionišu i ko je krivac što nas nema na prvoj strani njihove pretrage. Odgovori kojima se svi hvale na netu da ih znaju a samo mudri ćute uče i skupljaju lovu.

Prvo pitanje je lako svi ga znaju: Pretraživači su web servisi, platforme, sajtovi koji su na usluzi dragih nam posetioca i pomažu im da pronadju ono što žele. E sad kom sajtu će pretraživač poslati posetioca koji je recimo ukucao Jelena Karleuša :D e to je druga priča i provlači se kroz ostala navedena pitanja za kojima tragamo ko u doba zlatne groznice za grumenom zlata

Kao i vecina pametnjakovica koji drže do toga da su SEO magovi i ja cu pokušati da vas uvedem u neke osnove SEO optimizacije stim sto od Maga namam ni M ali pričaću vam ono sto sam pročitao i ustanovio dugogodišnjem lutanju po beskrajnoj web poljani tražeci magičnu travku za seo uspeh. Dakle prolutajte ovim postom i naćićce te po malo o semu u vezi SEO optimizacije. Tagovi, Struktura Sajta, Validnost Koda i sve ostalo što SEO deklariše

Na startu da bi ste razumeli SEO nije loše da imate opštu sliku u glavi kako pretraživači rade, kako upošte funkcionišu i i zašto su toliko bitni

Sadržaj Sajta

Kad budete stekli uvid u način rada pretraživača imaćete i sliku o tome koliko je bitan pojam ključnih reči i kako one odredjuju vaš polozaj u listi ptretraga.K ad smo već kod ključnih reči ali i svih onih koji u principu čine sadržaj pored linkova slika i ostalog što se može naći na vašem sajtu. Ne možemo a ne napomenuti bitnost samog sadržaja za SEO. Sadžaj je u suštini na prvom mestu kad je seo u pitanju, i ukoliko je vaš sadržaj kvalitetan, orginalan što u prevodu znači tražen od strane vaših posetioca koji se vraćaju nebi li našli jos takvog sadržaja onda ste u dobrom položaju da imate dobru posećenost. Ukoliko vam se sadržaj sastoji od 'šturih' tekstova koji su loša kopija nečega što je već negde napisano plus prekopirane slike i slično onda vam ostali aspekti SEO optimzacije nece mnogo pomoći. Uz to da bude kvalitetan sadržaj treba da bude i optimizovan što bi značilo pravilno rasporediti ključne reči u elemente sadržaja: text, slike, tagove, linkove... o čemu ćemo nešto više govoriti u temi Optimizacije Sadržaja ili ti On Page Optimization.

Kako vas drugi videna netu

Pored toga što ono što se nalazi na vašem sajtu mora biti kvalitetno (Sadržaj), veliku pažnju morate posvetiti i tome kako se ostatak internet sveta odnosi prema vašem sajtu. Ti odnosi se predstavljaju po tome kako i koliko i sa kakvih sajtova ste linkovani, koliko ste zastupljeni na socijalnim mrežama, forumima, blog direktorijumima i slično, ti odnosi se obično nazviaju Off Page Optimization koju možemo prevesti i kao spoljašnja optimizacija.Takodje postoji načini i trikovi da se ovaj apsekt optimizacije dovede u red a mi ćemo ih obradjivati u narednim temama

0 comments :

Post a Comment